Het is een hele drukke periode geweest, met veel leuke dingen.
Om met een van de laatste activiteiten te beginnen: na een masterclass in Biezenmortel was er een tentoonstelling van de gemaakte werkstukken in Maastricht. In het Mecc, tijdens de OEQC (Open Europese quilt kampioenschappen). Ook van mij hing een werkstuk:
Voor wie meer wil zien van de tentoonstellingen in Maastricht, verwijs ik naar het blog van Shirley, die heel veel foto's laat zien.
Iets nieuws en bijna klaar
19 uur geleden
