dinsdag 12 oktober 2021

Tentoonstellingen

 Morgen begint de tentoonstelling van TAG, Teylinger Art Gallery in de Herenstraat 55 te Voorhout. Van 13 oktober tot en met 30 oktober. Veel mooie schilderijen te zien, gratis toegang, geopend op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 11 tot 5 uur. Ik ben op woensdag 20 oktober aanwezig. Van mij zijn er twee schilderijen te zien:



Maar eerst ga ik naar Karlsruhe! Naar de grote handwerk en quilt beurs, Nadelwelt, en dit keer niet om mee te helpen bij de verkoop van mooie materialen. Nee, met drie anderen vorm ik een gelegenheids collectief dat textiele werkstukken tentoonstelt. Mijn werkstukken zijn allen quilts, maar de anderen (Marjon de Vroed, Janine Wetzels en Ria Braspenning) hebben ook meer 3dimensionaal werk. We hebben best een grote ruimte toegewezen gekregen en hebben er erg veel zin in om dat te vullen.
Eén van mijn werkstukken maakte ik twee jaar geleden voor de Texperanto tentoonstelling. 


Deze quilt zou toen ook doorreizen naar Karlsruhe, maar ja, corona gooide alle programma’s omver. Dus dit is dan van uitstel komt geen afstel! 
In een eerdere blog  ( Hier ) beschreef ik het maak proces. Verder hangt er nog het een en ander, ook quilts die net af zijn. 
Morgenochtend begint de reis naar Karlsruhe, donderdag opbouwen en dan drie dagen exposeren. We hebben er allevier veel zin in!



4 opmerkingen:

Janine zei

Proficiat met deze exposities na al je harde werk en doorzettingskracht. Geniet ervan en ik wil er achteraf alles van horen.👍

Anoniem zei

Wat k
Leuk Marloes, en mooie portretten! Veel plezier en succes in Karlsruhe.

Shirley zei

Spannend en leuk, heerlijk om zoveel ruimte krijgen. Zal vast een succes worden, je maakt zulke mooie dingen.

Machines à Sous en ligne zei

Thanks for your enthusiasm and creativity in writing this blog